دوباره دل هوای با تو بودن کرده

دریا اولین عشق مرا بردی دنیا دم به دم مرا تو ازردی

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

دریا اولین عشق مرا بردی دنیا دم به دم مرا تو ازردی

تقدیم به آنهایی که با عشق بیگانه اند

نشستم جلوی آیینه

خیره تو چشای اونی که روبه رومه

خیلی غریبه نیست

بهتر از هیچکیه

می خوام تنهاییامو باهاش قسمت کنم

...

..

یکی مال تو

سه تا مال من!!!

اگه بین ما فاصله یک نفســــه ،نفس منــــــــــو بگیــــــــــــــــــر
برای یکی شدن اگه مـــرگ مــــن بسه نفس منو بگیــــــــــــــــر
ای توهم سقف عزیز ای تو هم گریه ی من گریه هم فاصله بود
گریه ی آخرما آخرین بازی عشق ختم این غائــــــــــــــله بــــود
قصد گر گرفتن است در تنور هر نفس غم نه اما کـــم کـه نیست

 

سکوت می کنم و به چشمانم اجازه می دهم

که فریاد بزنند و تو مجبور می شوی که

گوشهایت را محکم بگیری
تا فریاد احساس من، پرده وجدانت را پاره نکند

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ادمین چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://linkbox23.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox23.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

nilofar پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ http://ww.girlsky.blogfa.com

salam bloge jalebi darid be manam sar bezanid mer30 movafagh bahsid bye

نسیم دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

نکنه عاشقی اینقد شعر می نویسی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد